Inside out - mielen sopukoissa
Kun yksitoistavuotias Riley muuttaa uuteen kaupunkiin, hänen tunteensa lyöttäytyvät yhteen keskenään auttaakseen hänet muutoksen läpi. Ilo, Pelko, Kiukku, Inho ja Suru tekevät yhteistyötä, mutta kun Ilo ja Suru eksyvät, heidän täytyy matkata tuntemattomien paikkojen halki takaisin kotiin.