Aladdin
Disneyltä on tulossa henkeäsalpaavan värikäs live action -versio animaatioklassikko Aladdinista. Kiehtova tarina kertoo hurmaavasta kerjäläisestä Aladdinista, määrätietoisesta prinsessa Jasminesta ja Hengestä, joka saattaa olla avain heidän tulevaisuuteensa.