High Fidelity
Rob omistaa levykaupan ja tekee pakonomaisesti listoja. Hän listaa myös viisi pahinta eroaan, joihin lukeutuu myös meneillään oleva.
Josh Cusack näyttelee Rob Gordonia, nihkeästi pystyssä pysyvän Chicagolaisen levykaupan omistajaa. Hän myy musiikkia kahden apulaisensa kanssa vanhaan malliin vinyylillä. Barry (Jack Black) on hysteerisen hauska rocksnobi ja Dick (Todd Luiso) hiljaisen jääräpäinen alisuoriutuja. Robin työ ei ole ainoa pieleen mennyt asia hänen elämässään, sillä riitasoinnut raatelevat myös rakkausrintamalla, kun pitkäaikainen tyttöystävä Laura (Iben Hjejle) häipyy. Tapahtunut pakottaa Robin tutkiskelemaan menneitä romansseja ja niiden epäonnistumisia. Pyöräytä High Fidelity levylautaselle ja viihdy!