Andrén ja Wally B:n seikkailut
Mikään ei päihitä kunnon nokosia mukavassa metsäisessä laaksossa. Mutta kun Andre herää nokosiltaan ja tapaa rasittavan, ikävällä pistimellä varustetun mustaraitaisen mehiläisen, hän joutuu pinkomaan karkuun kivuliaalla tavalla. Kuten kaikki pistiäiset, Wally B. ei kuitenkaan ole moksiskaan vaan tietää saavansa parissa sekunnissa kiinni kenet tahansa.