Assassin's Creed
Michael Fassbender tähdittää tätä ylistettyyn videopelisarjaan perustuvaa toimintaseikkailuelokuvaa miehestä, joka saa tietää olevansa muinaisen salamurhaajasuvun jälkeläinen.
Michael Fassbender ja Marion Cotillard tähdittävät tätä kriitikoiden ylistämään videopelisarjaan perustuvaa toimintaseikkailuelokuvaa. Callum (Fassbender) saa tietää geneettiseen muistiin ulottuvan teknologian avulla olevansa muinaisen salamurhaajasuvun jälkeläinen ja alkaa kartuttaa kuolettavia taitoja uhmatakseen temppeliherrojen sortovaltaa.