Toiminta ja seikkailu, Fantasia
Maineikas ohjaaja Ridley Scott tuo uutta eloa Mooseksen (Christian Bale) tarinaan. Mooses uhmaa kokonaista valtakuntaa ja nousee egyptiläistä faaraota vastaan.
Maineikas ohjaaja Ridley Scott esittää eeppisen tarinan yhden miehen rohkeudesta nousta kokonaista valtakuntaa vastaan. Vaikuttava seikkailu tuo uutta eloa Mooseksen (Christian Bale) tarinaan. Mooses uhmaa Faarao Ramsesta (Joel Edgerton) ja lähtee 400 000 orjan kanssa monumentaaliselle pakomatkalle Egyptistä.