Camping Out
Mikki, Minni, Heluna Ammu ja Polle Koninkaulus ovat lähteneet telttaretkelle ja nauttivat elämästä luonnon helmassa, kunnes yhden hyttysen saapumista seuraa näiden pistävien maanvaivojen kokonaisen armeijan täysimittainen hyökkäys. Retkeilijät ryhtyvät vastahyökkäykseen kekseliäillä vastavedoilla.