Date Movie
Kaksi kieroutunutta mieltä Scary Movien käsikirjoittajien joukosta, Aaron Seltzer ja Jason Friedberg, ovat taas vauhdissa ja tällä kertaa tekevät pilkkaa romanttisista komedioista! Toivoton romantikko Julia Jones (Alyson Hannigan) tapaa vihdoin unelmiensa miehen, peribrittiläisen Grant Funkyerdoderin (Adam Campbell). Ennen kuin he voivat viedä loppuun "Kreikkalaisen naimakauppansa", he joutuvat ensin toteamaan, että "Perhe on painajainen", järjestämään "Häät mielessä" tietenkin hääsuunnittelijan sekä selviämään Grantin ystävästä, Andystä. Tämä häikäisevän kaunis nainen nimittäin haluaa sabotoida hääsuunnitelmat niin pahasti, että lopulta olisi vaikeaa löytää vastausta kysymykseen: "Kuka sanoo tahdon?"