Delfiinikesä
Kuusitoistavuotias Vicky Austin kohtaa rakkaan leukemiaa sairastavan isoisänsä lähestyvän kuoleman. Vicky toivoo unohtavansa hetkeksi huolensa ja alkaa avustaa komeaa nuorta Adam-nimistä tutkijaa, joka työskentelee merinisäkkäiden parissa. Pian Vicky huomaa, että hänellä on ainutlaatuinen kyky kommunikoida delfiinien kanssa.