Kelly keksii keinot
Kelly Collins on taiteellinen ja muodikas teini, joka joutuu siirtymään näyttävästä upeudesta oliivinvihreään ankeuteen isäpuolensa sotilasakatemiassa. Kömpelönä ja avuttomana alokkaana Kelly tuntuu taistelevan tuulimyllyjä vastaan yrittäessään sopia joukkoon. Kykeneekö Kelly todistamaan olevansa kovempi kuin pilkuntarkka komentava upseeri ja jättämään jälkensä kouluun?
Hilary Duff esittää Kelly Collinsia, taiteellista, muodista kiinnostunutta teiniä, joka pakotetaan siirtymään näyttävästä upeudesta oliivinvihreään ankeuteen isäpuolensa sotilasakatemiassa. Kelly on kömpelö ja avuton alokas peruskoulutuksessa ja tuntuu taistelevan tuulimyllyjä vastaan yrittäessään sopia joukkoon. Syttyy kuitenkin sota, kun hän riitelee kadettikapteeni Stonen kanssa. Kynnenkovan ja pilkuntarkan komentavan upseerin, joka on päättänyt murtaa hänet. Katso, miten aiemmin huoleton Kelly selviytyy loputtomien sääntöjen ja määräysten keskellä yrittäessään voittaa Stonen kunnioituksen... ja silti onnistuu jättämään oman ainutlaatuisen jälkensä kouluun.