Saksikäsi Edward
Olipa kerran kultainen keksijä, joka loi viehättävän nuorukaisen nimeltä Edward. Keksijä kuolee ennen kuin Edward on valmis, joten pojan käsien tilalle jäävät terävät sakset. Edward oli yksinäinen ja suruissaan, kunnes ystävällinen Avonin rouva kutsui hänet asumaan perheensä luokse upeaan Suburbiaan.