Irtiotto
Lähtiessään yliopistoon Samantha Mackenzie toivoo voivansa kokea elämää poissa kotoaan ja vanhempiensa luota. Se ei kuitenkaan onnistu helposti, sillä Samin koti sattuu olemaan Valkoinen talo ja hänen isänsä on Yhdysvaltain presidentti. Ihastuttuaan uuteen oppilaaseen Sam kuitenkin alkaa vihdoin nähdä varjeltua elämäänsä pidemmälle – vaikka hän voikin olla saattamassa sekä itsensä että kansakunnan vaaraan.