Ansa vanhemmille
Hallie Parker, hippi kalifornialainen, ja Annie James, lontoolainen neiti (molempia esittää Linsday Lohan) ovat identtiset kaksoset, jotka eivät tiedä toisistaan - kunnes he tapaavat sattumalta kesäleirillä. Äkkiä he ovat pisamiaan myöden mukana juonittelussa ja haaveissa vaihtaen paikkoja saadakseen vanhempansa (Dennis Quaid, Natasha Richardson) palaamaan yhteen perheeksi, jota he ovat aina halunneet. Sisältää tupakkatuotteita.