Gnomeo & Julia
Tässä Shakespearen klassikkotarinan luovassa versiossa kaksi nuorta puutarhatonttua yrittää välttää tragediaa ja löytää kestävän onnen yhdessä, kun he jäävät keskelle naapureiden välistä kiistaa.
Shakespearen arvostettu tarina saa koomisen, kummallisen muodonmuutoksen, kun kaksi nuorta puutarhatonttua yrittää välttää tragediaa jäädessään keskelle naapureiden välistä kiistaa. Pystyykö tämä nuoripari löytämään kestävän onnen yhdessä, kun sekaan heitetään vaaleanpunainen muoviflamingo ja jännittäviä ruohonleikkureiden kilpa-ajoja?