Kinds of Kindness
"Kinds of Kindness" on Yorgos Lanthimosin ohjaama kolmiosainen tarina. Yksi osa kertoo valinnanvaraa vailla oleva miehestä, joka yrittää saada elämänsä hallintaansa, toinen poliisista, jonka merille kadonnut vaimo palaa vaikuttaen huolestuttavasti kuin eri ihmiseltä, sekä kolmas naisesta, joka etsii tiettyjä erityiskykyjä omaavaa ihmistä ja jonka kohtalo on tulla mahtavaksi henkiseksi johtajaksi.