Maggie Simpson in “Rogue Not Quite One”
Matkallaan päiväkotiin Homer hukkaa Maggien, joka hyppää Grogun kyytiin hyperajo-seikkailussa ympäri galaksia. Maggie kohtaa Imperiumin TIE-hävittäjiä ja johtaa taistelun Springfieldiin tässä eeppisessä lyhytelokuvassa, jossa kunnioitetaan Star Warsin tarinoita.