Maleta de Marta, La
Entisen aviomiehensä raa 'an hyökkäyksen ahdistamana Marta piiloutuu pelosta, kun mies vapautuu vankilasta. Tämä dokumentti kertoo hänen päivittäisestä kamppailustaan trauman kanssa. Samaan aikaan psykoterapeutti Harald auttaa miehiä kitkemään väkivallan paljastaen heidän aggressiivisuutensa juuret.