Imborrable
Vuoden 2000 lyhytelokuva "Un Golpe Definitivo" muuttui urbaaniksi legendaksi, kun sen materiaali katosi salaperäisesti. Tämä dokumentti pureutuu outoihin tapahtumiin "kirotun" tuotannon taustalla, tutkien taikauskoa, kummitustaloja ja pelkoja, jotka ruokkivat viehtymystämme tuntematonta kohtaan.