Mickey's Steam-Roller
Mikki Hiiri ajaa höyryjyrää, kun hänen vallattomat sisarenpoikansa, kaksoset Mortti ja Vertti, sattuvat paikalle Minnin kanssa. Mikin flirttaillessa Minnin kanssa kaksoset kaappaavat koneen ja alkavat kylvää tuhoa mennessään. Mikki lähtee heidän peräänsä mutta päätyykin poikien jahtaamaksi, mistä seuraa lopulta kaoottinen mutta onnellinen hetki.