Naissance d'une étoile
Emmasta on tulossa maineikkaan Pariisin oopperan uusi ballerina. Mutta hän hautoo järkyttävää salaisuutta, joka saattaa horjuttaa hänen menestystään ja pilata hänen elämänsä tärkeimmän tavoitteen.