Etsittyään asuntoa Pariisista ilman menestystä Paul löytää lopulta mukavan ja edullisen yksiön. Hän kuitenkin huomaa pian, että hänen naapurinsa käyttäytyvät oudosti ja päästelevät epäilyttäviä ääniä öisin. Kutistuuko kaiken lisäksi hänen asuntonsa?