Noah
Russell Crowe esiintyy pääosassa Nooana tässä rohkeudesta, uhrauksesta ja toivosta kertovan eeppisen tarinan inspiroimassa elokuvassa, jonka ohjasi visionäärinen elokuvantekijä Darren Aronofsky.