Draama, Toiminta ja seikkailu
Jalo kertomus Arthurin (Clive Owen) ja Lancelotin (Ioan Gruffudd) veljeydestä sekä Pyöreän pöydän ritarien lojaalisuudesta heidän taistellessaan vapauden ja rakkaidensa puolesta.
Huikean jännittävä eeppinen seikkailu, joka kertoo sankarillisen tarinan yhdestä historian suurimmista legendoista! Jalo kertomus Arthurin (Clive Owen) ja Lancelotin (Ioan Gruffudd) veljeydestä sekä Pyöreän pöydän ritarien lojaalisuudesta heidän taistellessaan vapauden ja rakkaidensa puolesta. Tämä näyttävä elokuva, jonka yhdessä pääosassa nähdään myös Keira Knightley, yhdistää historiallisen loiston jännittävään toimintaan, ja lopputuloksena on viihdettä, jota ei pidä jättää väliin!