Ulos
Useimpina päivinä Gregin elämä pyörii perheen, rakkauden ja vallattoman pikku koiran ympärillä - mutta hänellä on myös salaisuus. Tänään ei kuitenkaan ole tavallinen päivä ja saatuaan hieman taianomaista apua Greg saattaa oivaltaa, ettei hänen tarvitse salata mitään.