Spider-Man: Kohti Hämähäkkiversumia
Phil Lord ja Christopher Miller, joiden luomuksia ovat The Lego Movie ja 21 Jump Street, tuovat ainutlaatuiset kykynsä ja uuden näkökulman Spider-Man-maailmaan, jossa on uraauurtava visuaalinen ilme, jollaista ei ole ennen nähty. Spider-Man: Into the Spider-Verse esittelee Brooklynissä asuvan teinipojan Miles Moralesin sekä Spider-versumin loputtomat mahdollisuudet, jossa useampikin kuin yksi henkilö voi sonnustautua naamioon.