Splash
Tom Hanks näyttelee Allen Baureia, työnarkomaania, joka on varma ettei voi rakastua. Siihen asti, että hänen unelmiensa merenneito pelastaa hänet merestä. Pian Allen ja Madison (Daryl Hannah) pyyhkäistään huvittavaan ja sydäntälämmittävään romanssiin. Ron Howard on ohjannut tämän taianomaisen tähtiä vilisevän tarinan, jossa on mukana muun muassa Eugene Levy ja ratkiriemukas John Candy. Sisältää tupakkatuotteita.