Jääprinsessa
Älykäs ruma ankanpoikanen toteuttaa unelmansa taitoluistelumestariksi tulemisesta fysiikan, epäsuosiossa olevan valmentajan, kolmen koppavan jääprinsessan, kunnianhimoisten vanhempien joukkion ja Zambonilla ajavan komean pojan avulla.
Vaikka kömpelö Casey Carlyle tahtoo tulla sulavaksi taitoluistelumestariksi, hän on aina ollut vain älykäs lukion hylkiö. Vahvatahtoisen äidin työntäessä häntä kohti huippuyliopistoa, vaikuttaa siltä, ettei hän saa koskaan tilaisuutta tulla sellaiseksi kuin hänen luisteluradalla näkemänsä taitoluistelun eliittilahjakkuudet ovat. Kun Casey kuitenkin käyttää päätään ja seuraa sydäntään, hän huomaa muuttuneensa enemmän kuin edes villeissä unelmissaan.