The Big Short
Perustuu tositarinaan neljästä ulkopuolisesta, jotka näkivät sen, mitä suuret pankit, media ja hallitus kieltäytyivät näkemästä. Maailmantalouden romahtamisen.
Kun neljä ulkopuolisesta näkivät sen, mitä suuret pankit, media ja hallitus kieltäytyivät näkemästä, maailmantalouden romahtamisen, he saivat ajatuksen. Suuri lyhyeksimyynti. Heidän rohkea sijoituksensa vie heidät nykyaikaisen pankkimaailman hämäriin huoneisiin, joissa heidän täytyy epäillä kaikkea ja kaikkia. Perustuu tositapahtumiin ja Michael Lewisin hittiromaaniin. Adam McKayn ohjaaman Big Shortin tähtinä nähdään Christian Bale, Steve Carell, Ryan Gosling ja Brad Pitt.