Draama, Komedia
Yrittäessään pelastaa uransa supersankarielokuvien sarjansa jälkeen psykoottinen näyttelijä kirjoittaa, ohjaa ja tähdittää Broadway-näytelmän, josta tulle yllättäen jymymenestys hänen yritettyään ampua itseään päähän ensi-illan aikana.
Michael Keaton, Emma Stone, Edward Norton, Zach Galifianakis ja Naomi Watts tähdittävät tätä koskettavaa tarinaa kuuluisuudesta, fantasiasta ja uusista mahdollisuuksista. Entinen supersankarielokuvien tähti (Keaton) yrittää palauttaa uransa Broadwayllä, mutta joutuu kohtaamaan murenevan itsetuntonsa, raakalaismaiset kriitikot ja vieraantuneen tyttärensä (Stone) tässä mielikuvituksellisessa ja ilkeän hauskassa elokuvassa, jonka on käsikirjoittanut ja ohjannut Alejandro González Iñárritu.