Aikuiselämää
Aikuisena oleminen on rankkaa. Yhtenä päivänä se luistaa, seuraavana sitä on kasa lapsia sadetakissa ja toivoo, ettei kukaan huomaa. Juuri näin Gialle käy 21-vuotispäivänään. Tämä on tarina siitä, miten vaikeaa aikuisena on ja miten sellaiseksi kasvetaan vähitellen.
Aikuisena oleminen on rankkaa. Yhtenä päivänä se luistaa, seuraavana sitä on kasa lapsia sadetakissa ja toivoo, ettei kukaan huomaa. Juuri näin Gialle käy 21-vuotispäivänään. Tämä on tarina siitä, miten vaikeaa aikuisena on ja miten sellaiseksi kasvetaan vähitellen. Elokuvan on ohjannut Aphton Corbin, joka toimi story artistina Soulissa. Tuottanut Erik Langley.