Vacation Friends
Tiukkapipoiset Marcus ja Emily ystävystyvät seikkailunhaluisten Ronin ja Kylan kanssa meksikolaisessa lomakeskuksessa. Marcus ja Emily viettävät riettaan ja villin viikon uusien lomaystäviensä kanssa. Kuukausia uskaliaan reissun jälkeen Ron ja Kyla saapuvat Marcusin ja Emilyn kauhuksi kuokkimaan heidän häihinsä.
Uskalias komedia siitä, mitä tapahtuu konservatiivisen ja riehakkaan pariskunnan tutustuessa toisiinsa lomamatkalla Meksikolaisessa lomakeskuksessa. Tavallisesti niin maltillinen pariskunta päättää elää hetkessä ja viettää rietasta ja estotonta elämää viikon ajan uusien ystäviensä seurassa. Kuukausia uskaliaan lomareissun jälkeen Marcus ja Emily kauhistuvat, kun Ron ja Kyla saapuvat kuokkimaan ja aiheuttamaan hämminkiä heidän häihinsä. Marcus ja Emily saavat huomata, että se, mitä tapahtuu Meksikossa ei välttämättä jää Meksikoon.