See How They Run
Tule tutkimaan kaikkien aikojen kinkkisintä murhatapausta! 1950-luvun Lontoon West Endissä suosikkinäytelmän elokuvaversion kuvaukset joutuvat yllättäen jäihin, kun kuvausryhmän tärkeä jäsen murhataan. Tympääntynyt komisario Stoppard ja hänen innokas aloitteleva apurinsa konstaapeli Stalker ryhtyvät tutkimaan tapausta ja ajautuvat keskelle arvoituksellista murhamysteeriä hurmaavan nuhjuiseen maanalaiseen teatteriin. Kaksikko huomaa pian tutkivansa salaperäistä murhatapausta täysin omalla vastuullaan.