White Men Can't Jump
Tässä ikonisen elokuvan uudelleenfilmatisoinnissa Jeremy, entinen koripallotähti, jonka loukkaantumiset keskeyttivät hänen uransa, lyöttäytyy vastahakoisesti yhteen Kamalin kanssa. Kamal oli lupaava pelaaja, joka pilasi itse tulevaisuutensa urheilun parissa. Hatarissa suhteissa, talouspaineissa ja sisäisissä kamppailuissa tasapainoilevat toistensa vastakohdilta vaikuttavat katukoripalloilijat yhdistävät voimansa saadakseen viimeisen mahdollisuuden toteuttaa unelmansa.