I, Robot
Supertähti Will Smith on futuristisen toimintaseikkailun pääosassa teknofobisena poliisietsivänä, joka lyöttäytyy yhteen humanoidirobotin kanssa estääkseen maailmanlaajuisen vallankumouksen.