Baymax!
Walt Disney Animation Studiosin Baymax! vie katsojat takaisin San Fransokyon ihmeelliseen kaupunkiin, jossa sympaattinen, ilmatäytteinen ja ainutlaatuinen terveydenhoitoapulainen Baymax (äänenä Scott Adsit) tekee sitä, mitä se on ohjelmoitu parhaiten osaamaan: auttaa muita. Tämä kuusiosainen terveydenhoitoseikkailujen sarja esittelee toinen toistaan omaperäisempiä hahmoja, jotka tarvitsevat Baymaxin omintakeista apua useammassa asiassa kuin arvaavatkaan.