Car SOS
Mestarimekaanikko Fuzz Townshend ja varaosia metsästävä autohullu Tim Shaw ottavat tehtäväkseen pelastaa lahoavia klassikkoautoja niiden pahaa-aavistamattomien mutta apua tarvitsevien omistajien puolesta. Auto entisöidään huolellisesti entiseen loistoonsa, minkä jälkeen tapahtuu suuri yllätyspaljastus. Varoitus: nämä paljastukset ovat saaneet aikuiset miehet itkemään.