Evermoor (Mini-Series)
Kun Tara Crossley muuttaa Evermoorin kylään kuuluisan kirjailijaäitinsä ja tämän upouuden uusioperheen kanssa, hän huomaa, että englantilainen maaseutu ei ole niin unelias kuin miltä se vaikuttaa. Crossleyn uudessa aavemaisessa talossa nummilla on seinävaate, joka ennustaa tulevaa. Seinävaateesta huolehtii pahaenteinen ompeluseura nimeltä Everines, joka ei tuhlaa aikaa ennustaessaan, että Crossleyn koti syttyy palamaan.