Lellobee City Farm
Lellobeen farmi on rauhaisa keidas suurkaupungin keskellä. Jokaisessa jaksossa esitellään käytännön taitoja yksinkertaisten, hauskojen ja helposti opittavien laulujen keinoin. Sarjan perusarvoja ovat jakaminen, kärsivällisyys ja yhteistyö.