Villi Havaiji
Seitsemän miljoonaa vuotta sitten Hawaiji nousi merestä tuliperäisenä erämaana. Tarina siitä, miten nämä saaret muuttuivat maanpäälliseksi paratiisiksi, uhmaa todennäköisyyksiä ja haastaa odotuksemme. National Geographic vie meidät hurjalle matkalle Hawaijin kesyttämättömälle maaperälle, josta on tulen, jään ja veden kautta muodostunut taukoamaton luomisprosessi.