Escape to Tahiti and Her Islands
Gauguinin ikuistamat Tahitin mustahiekkaiset rannat ja rauhalliset laguunit kiehtovat yhä edelleen. Tämä matka tutustuttaa meidät saaren eloisaan merielämään ja muinaisiin tapoihin sekä avaa ovet luontoäidin elävään temppeliin ja sen suojelutoimien äärelle.