War of the Worlds
Kun astronomit havaitsevat viestin toisesta galaksista, se on lopullinen todiste älykkäästä elämästä Maan ulkopuolella. Muutamassa päivässä ihmiskunta on melkein pyyhitty pois, ja kun avaruusolentojen alukset ilmestyvät taivaalle, selviytyneet esittävät polttavan kysymyksen. Keitä nämä hyökkääjät ovat ja miksi he haluavat niin kovasti tuhota meidät?