Lekker Snel!
Sarjassa Jet van Nieuwkerk esittelee maukkaimpia reseptejä ruoista, joiden valmistus on myös nopeaa ja helppoa. Lisäksi yhteistyö Picnicin kanssa takaa, että reseptien ainekset ovat tilattavissa todella kätevästi. Joten jos haluat pöytääsi nopeaa ja maukasta ruokaa joka päivä, kokkaa yhdessä Jetin kanssa.