Lab Rats
Lab Ratsin Chasen ja Leen täytyy yhdistää voimansa Mighty Medin Kazin, Oliverin ja Skylarin kanssa muodostaessaan uudet eliittijoukot, jotka yhdistävät bioniikan ja supervoimien parhaat puolet.