Love, Victor
Sarjassa seurataan Creekwoodin lukion uutta oppilasta Victoria, joka yrittää etsiä itseään, ratkoa ongelmia kotona, sopeutua uuteen kaupunkiin ja tulla sinuiksi seksuaalisen suuntautumisensa kanssa. Kaikki tuntuu menevän yli hilseen, joten Victor kääntyy Simonin puoleen selvitäkseen lukion ylä- ja alamäistä.