Se ei-aiemmin-kerrottu kuninkaallisen perheen seikkailu.
Kun Epäinhimillisten kuninkaallinen perhe on pirstoutunut vallankaappauksessa, he juuri ja juuri onnistuvat pakenemaan Havaijille, jossa heitä tervehditään yllättävällä kanssakäynnillä vehreän maan ja sen ympärillä olevan ihmisyhteisön kanssa. Nyt heidän pitää keksiä tapa yhdistyä keskenään ja palata kotiin ennen kuin heidän elämäntapansa on lopullisesti tuhoutunut.