Ms. Marvel
Marvel Studiosin Ms. Marvel on Original-sarja, joka kertoo Kamala Khan nimisestä amerikkalaisteinistä, joka varttuu Jersey Cityssä. Kamala tykkää pelata ja kirjoittaa fanifiktiota, ja tällä supersankarien megafanilla on myös vilkas mielikuvitus – varsinkin Kapteeni Marvelin suhteen. Kamala ei tunne kuuluvansa joukkoon koulussa eikä aina kotonakaan – mutta sitten hän saa supervoimat ihailemiensa sankarien tavoin. Ja supervoimathan parantavat elämänlaatua, eikö niin?