Muumioiden valtakunta
Tri Ramadan Husseinin johtama arkeologitiimi löytää täysin koskemattoman hautakompleksin hiekan alta. Paikka on täynnä aarteita ja ennennäkemättömiä esineitä, joten se saattaa muuttaa käsityksemme muumioinnista ja paljastaa salaisuuksia, jotka ovat olleet unohduksissa faraoitten ajasta asti. Nyt tiimin on tutkittava jokainen mysteeri ja selvitettävä jokainen vihje ensimmäisestä löytyneestä egyptiläisestä hautakammiosta.