NYPD Blue
New Yorkin kaupunkiin sijoittuva amerikkalainen poliisidraamasarja, jossa tarkastellaan 15. piirin rikospoliisin etsivien kamppailuja Manhattanilla. Kriitikot ovat ylistäneet sarjaa sen kaunistelemattomuudesta ja hahmojen yksityis- ja työelämien realistisuudesta.