Limitless with Chris Hemsworth
Chris Hemsworth ottaa tehtäväkseen selvittää, miten elää paremmin pidempään. Maailmanluokan eksperttien, perheen ja ystävien tukemana hän ottaa vastaan sarjan valtavia haasteita rikkoakseen rajojaan ja pysäyttääkseen vanhuuden tuomat sairaudet ennen kuin ne ottavat vallan. Tässä päätuottaja Darren Aronofskyn jännittävässä sarjassa Chris oppii, kuinka me kaikki voimme löytää potentiaalimme pysyäksemme paremmassa kunnossa, terveempinä ja onnellisempina läpi elämän.