Sharks Up Close with Bertie Gregory
Bertie on Etelä-Afrikassa toistaiseksi uhkarohkeimmassa tehtävässään: kuvaamassa valkohaita ilman suojahäkkiä, kun ne metsästävät hylkeitä matalikoissa.
Bertie suuntaa Etelä-Afrikkaan tähän mennessä uhkarohkeimmassa tehtävässään. Alueen vedet ovat erään valtamerten kuuluisimman ja pelätyimmän pedon keskittymä, valkohain. Bertie sukeltaa matalissa vesissä ilman häkkiä ja yrittää kuvata näitä valtavia haita metsästämässä hylkeitä. Astumalla niiden valtakuntaan hän saa tietoa haasteista, joita ne kohtaavat nopeasti muuttuvalla planeetallamme.